BI developer – Oracle til DLI Market Intelligence

DLI Market Intelligence er en del af Lægemiddelindustriforeningen (LIF). DLI Market Intelligence arbejder med at opbygge avancerede BI-løsninger til kunder i medicinalindustrien i Danmark og hele Norden. Der arbejdes med et væld af forskellige datakilder – strukturerede som ustrukturerede data, der skal præsenteres på letforståelig og overskuelig måde i kundeportaler. Løsningerne benyttes til at analysere, forstå og fortolke, data, mønstre og adfærd på en måde, som giver ny indsigt til bedre beslutningstagning i medicinalvirksomhederne.

Lyder det spændende? Så kom og bliv en del af teamet!

Om stillingen

DLI Market Intelligence er en lille dynamisk virksomhed i vækst, hvor beslutningstagerne aldrig er langt væk. Du vil derfor have mulighed for indflydelse på, hvad teamet udvikler og hvordan. Teamets opgaver omfatter bl.a.:

  • videreudvikling og servicering af teknologiplatformen
  • understøttelse af både kundeportaler og interne administrationsportaler
  • udvikling af brugergrænseflader og dashboards
  • løbende support af kunder og kolleger
  • troubleshooting og fejlretning
  • planlægning og gennemførelse af servicevinduer
  • tæt samarbejde med Koncern-IT for LIF
  • løbende at tilpasse sikkerhedsset-up
  • producere teknisk dokumentation og brugerdokumentation på dansk og engelsk.

Med de mange forskelligartede opgaver er det vigtigt for teamet at prioritere de aktiviteter, som giver mest værdi, samt at skabe et passende kvalitetsniveau. Det gøres via en tillempet scrumproces, hvor man sammen planlægger de aktuelle opgaver ind i sprints.

Forventninger til dig

Den teknologiske platform er bygget op omkring Oracledatabaser, Oracle Apex og Qlik Sense. Hvis du har erfaring med en eller flere af disse teknologier eller har arbejdet med design af brugergrænseflader, vil det være en klar fordel. DLI MI er indstillet på at investere i efteruddannelse og sidemandsoplæring af dig, hvis du har det, som vi søger i en ny kollega. Det vigtigste er, at du er den holdspiller, vi leder efter og at du:

  • er nysgerrig og spørger ind til brugernes behov, før du lægger dig fast på en løsning.
  • klør på med teamets mange og forskelligartede opgaver med entusiasme og godt humør
  • yde en god og fleksibel service til både interne og eksterne kunder
  • løbende afstemmer forventninger i forhold til tid, omkostninger og kvalitet
  • kan skelne mellem rigtige problemer og baggrundsstøj – og ikke bekymrer sig unødigt
  • er parat til at indrømme, når du har taget fejl og sammen med teamet lærer af de fejl, vi begår
  • gerne vil skabe nyt sammen med kolleger og er åben for andre måder at gøre ting på
  • er drevet af lyst til at forbedre dig
  • har lyst til at deltage i kundemøder sammen med en salgskonsulent for at drøfte behov og muligheder.
  • har let ved at sætte dig ind i nye teknologier og kan se forretningsmæssige muligheder ved nye features.

Arbejdssted er Lersø Parkallé 101 på Østerbro. Arbejdet fordrer en høj grad af tilgængelighed for sparring i teamet og samarbejde med interessenter, så hjemmearbejde vil kun sjældent kunne komme på tale.

Har du mod på at tage handsken op, så kontakt Partner Claus Porse, Recruit IT på tlf. 2087 8617 eller mail cpo@recruit-it.dk.

Forventet opstart er snarest muligt.

Vi har gjort det let at dele - tryk herunder:
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email