Solution Consultant til Helphouse

Har du erfaring med Customer Service Solutions i omnichannel setups og konsulenterfaring? Så vil vi meget gerne i dialog med dig! For vores kunde, Helphouse, søger vi lige nu en stærk Solution Consultant til deres passionerede og ambitiøse team.

Om dig

Vi leder efter en analytisk konsulent med et kommercielt fokus, der formår at repræsentere ekspertise og høj kvalitet af løsningerne. Den ideelle kandidat har et stærkt logisk udgangspunkt og forstår at sætte sig ind i kundernes vidt forskellige brancher og kulturer. Dette kræver naturligvis gode kommunikative skills og evnen til at stille de rette spørgsmål på de rette tidspunkter.

Du har:

  • 3-5 års erfaring med ‘customer service ecosystems’ såsom Zendesk, Freshdesk, Salesforce, ServiceNow eller lign.
  • En struktureret tilgang til dit arbejde, herunder:
  • Evnen til at strukturere og organisere dine opgaver
  • Agil og strategisk tilgang til opgaver
  • En kombineret teknisk og forretningsmæssig tilgang, hvor du:
  • Forstår og dokumenterer kundernes behov, mål og strategier, så de kan omsættes til krav og leverancer
  • Identificerer workflows, der kan omsættes til et teknisk setup
  • Evner at kommunikere værdien af løsningen for kunden
  • Kan visualisere tekniske og organisatoriske flows
  • Kompetencerne til at facilitere workshops hos kunder – både onsite og online
  • Gode sproglige egenskaber. Flydende dansk og engelsk – tysk en fordel
  • Erfaring med Business Analysis og/eller projektledelse vil være en fordel.

Hvorfor Helphouse?

Du kommer til at arbejde i en scale-up virksomhed med ambitiøse målsætninger og internationalt fokus. Kulturen er præget af ildsjæle og pionerånd, der har til mål at gøre en forskel og have det sjovt undervejs.

Herudover tilbyder Helphouse:

  • Onboarding-plan indeholdende indgående indsigt i arbejdsopgaver og teknologierne og ikke mindst et godt fundament til at få opbygget relationer til kollegerne
  • Du bliver en del af konsulentteamet, som har til huse i Odense
  • Spændende og udfordrende opgaver i et internationalt mijø, med stor indflydelse og ansvar
  • Kontinuerlig personlig og faglig udvikling
  • Fleksible arbejdstider
  • Fri kaffe og drikkevarer
  • Mulighed for fleksible hjemmearbejdsdage
  • Massage
  • Frokostaftale med rigtig god mad

_________________________________________________________________________________

Om Helphouse

Helphouse.io er en dansk virksomhed med HQ i Odense og Berlin. Deres kunder tæller førende Fintech, SaaS, Retail og eCommerce kunder, hvor Helphouse leverer kundeservice løsninger fra øverste hylde. De er drevet af at være en fantastisk arbejdsplads både socialt og professionelt. Helphouse har konkrete mål om transparens, ‘work smart not hard’ og optimale muligheder for videreudvikling.