Stilling besat
Recruit IT søger for KommuneKredit i København, en teknisk projektleder til afdelingen for IT-support og Infrastruktur. Som projektleder får du en selvstændig stilling med høj grad af frihed under ansvar og muligheden for at håndtere mange sideløbende projekter og opgaver på tværs af forskellige interne afdelinger og eksterne leverandører. Dette er derfor stillingen for dig, som har ambitionerne om at drive dine egne projekter succesfuldt i mål, og som trives med hands-on opgaver og en bred kontakflade i dagligdagen.
Som medarbejder i KommuneKredit får du et fagligt udfordrende job med ansvar og indflydelse i en mindre organisation med kort vej til beslutningerne, hvor man bringer sine forskellige fagligheder i spil og spiller hinanden gode.
Dine opgaver:
- Ansvarlig for ledelse og koordinering af tekniske projekter af forskellig størrelse og kompleksitet
- Udarbejde dokumentation, afrapporteringer m.m.
- Definere scopes, leverancetider og timelines
- Udarbejde samt præsentere budgetter
- Samarbejde med eksterne leverandører og konsulenter
Af projekter i pipeline kan bl.a. nævnes implementeringen af nye og større løsninger omkring virksomhedens sikkerheds set up, herunder IAM, IGA. Yderligere projekter der er planlagt på den korte bane er centreret omkring applikationsopgraderinger og infrastrukturopgraderinger.
Din profil:
- Du har solid erfaring med projektledelse og har styr på værktøjskassen, uanset om vi taler traditionelle vandfaldsprojekter eller vi bevæger os i den agile verden
- Du har kendskab til IT-infrastruktur, overordnet arkitektur, databaser og netværk
- Du er fortrolig med people management, budget forecasting og cost management
- Du er stærk i kommunikationen og kan begå dig på alle niveauer i organisationen
- Du er imødekommende, ærlig og teknisk sikker nok til at forstå og videreformidle komplicerede løsninger
- Du er udadvendt og imødekommende og en god teknisk støtte for dine kollegaer
- Du taler flydende engelsk og dansk
Din uddannelse og baggrund er ikke afgørende, vigtigst er det, at du har god erfaring med teknisk projektledelse, evt. fra en lignende stilling. Hvis du har erfaring fra den finansielle sektor er det et plus, men ikke et krav.
KommuneKredit tilbyder:
En arbejdsplads på Kultorvet i hjertet af København, kun 2 minutters gang fra Nørreport Station, fantastiske kollegaer og et rigtig godt arbejdsmiljø. Herudover tilbydes du gode muligheder for træning og efteruddannelse samt en række personalegoder såsom en høj arbejdsgiverbetalt pensionsordning, sundhedsforsikring, 6 ugers ferie, en række betalte kutymefridage, forhøjet ferietillæg, massageordning samt kantine med egen kok.
Rent praktisk, så bliver du placeret i IT afdelingen, med reference til chefen for IT-support og Infrastruktur. Hos KommuneKredit tilstræber man at finde en god balance mellem at arbejde fra kontoret og hjemmefra og har i det hele taget fokus på at få arbejdstid og privatliv til at gå op i en højere enhed.
Om KommuneKredit:
KommuneKredit er kommunernes og regionernes kreditforening. I mere end 120 år har vi været bindeleddet mellem global finansiering og kommunale og regionale udlån i Danmark. På den måde har vi været med til at understøtte udviklingen af det, vi i dag kender som det danske velfærdssamfund.
KommuneKredit er grundlagt som en forening, hvor medlemmerne – de danske kommuner og regioner – hæfter solidarisk for vores forpligtelser. KommuneKredit skal ikke give overskud, og vi låner penge ud på lige vilkår for alle vores kunder, uanset postnummer.
Du kan læse mere på www.kommunekredit.dk eller på LinkedIn
______________________________________________________________________________________
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marianne Rishede på telefon 3131 7311.